تخطى إلى المحتوى الرئيسي
واجهة جانبية
العربية (ar)
English (en)
Thai (th)
العربية (ar)
Log in
คู่มือการใช้งานระบบ
طي
توسيع
คู่มือการจัดการสอนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับอาจารย์
คู่มือการเรียนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับนักศึกษา
สถิติการใช้งานระบบ
فتح فهرس المقرر
فتح دُرج الكتلة
المقررات الدراسية
คณะมนุษยศาสตร์และสัง...
สาขาภาษาอังกฤษ (ศศ.บ.)
2108254sirikarn
Topic 1
มคอ 3
المزيد
มคอ 3
متطلبات الإكمال
التأشير بأنه منجز
https://eservice.yru.ac.th/tqf/mko3456/2564-2-5438439-49947603
آخر تعديل: الأربعاء، 15 ديسمبر 2021، 2:38 م
النشاط السابق
กระดานข่าว
النشاط التالي
Pretest-Posttest of English Hotel
الانتقال إلى...
الانتقال إلى...
กระดานข่าว
Pretest-Posttest of English Hotel
โครงสร้างรายวิชา
คลิปวิดิโอ 10 นาทีในการสอน
Chapter 1: Phone Inquiries การสอบถามทางโทรศัพท์
ประเภทของ Hotel
Chapter 2: Drivers, Doormen, and Bellhops
Chapter 3-4 Reception and Amenities
Reception in Hotel
Chapter 5 Requests for Services
Requests for Services การร้องขอเรื่องบริการ
Chapter 6 Directions
Asking for Directions
Directions
Chapter 8 Handling Complaints
The way how to handle the complaint in a hotel
Chapter 9 Restuarant
In the Restaurant
How to order some food
Chapter 10 Business Center
Chapter 11: Small talk
Chapter 12: Paying the Bill
Chapter 13: Emergencies
Chapter 14 Job Interview