ข้ามไปที่เนื้อหาหลัก
Side panel
Thai (th)
English (en)
Thai (th)
العربية (ar)
Log in
คู่มือการใช้งานระบบ
ย่อ
ขยาย
คู่มือการจัดการสอนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับอาจารย์
คู่มือการเรียนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับนักศึกษา
สถิติการใช้งานระบบ
Open course index
Open block drawer
รายวิชาทั้งหมด
คณะมนุษยศาสตร์และสัง...
สาขาภาษาอังกฤษ (ศศ.บ.)
2108254sirikarn
Topic 1
มคอ 3
More
มคอ 3
Completion requirements
Mark as done
https://eservice.yru.ac.th/tqf/mko3456/2564-2-5438439-49947603
แก้ไขครั้งสุดท้าย: วันพุธ, 15 ธันวาคม 2021, 2:38PM
Previous activity
กระดานข่าว
Next activity
Pretest-Posttest of English Hotel
ไปยัง...
ไปยัง...
กระดานข่าว
Pretest-Posttest of English Hotel
โครงสร้างรายวิชา
คลิปวิดิโอ 10 นาทีในการสอน
Chapter 1: Phone Inquiries การสอบถามทางโทรศัพท์
ประเภทของ Hotel
Chapter 2: Drivers, Doormen, and Bellhops
Chapter 3-4 Reception and Amenities
Reception in Hotel
Chapter 5 Requests for Services
Requests for Services การร้องขอเรื่องบริการ
Chapter 6 Directions
Asking for Directions
Directions
Chapter 8 Handling Complaints
The way how to handle the complaint in a hotel
Chapter 9 Restuarant
In the Restaurant
How to order some food
Chapter 10 Business Center
Chapter 11: Small talk
Chapter 12: Paying the Bill
Chapter 13: Emergencies
Chapter 14 Job Interview