ข้ามไปที่เนื้อหาหลัก
Side panel
Thai (th)
English (en)
Thai (th)
العربية (ar)
Log in
คู่มือการใช้งานระบบ
ย่อ
ขยาย
คู่มือการจัดการสอนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับอาจารย์
คู่มือการเรียนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับนักศึกษา
สถิติการใช้งานระบบ
Open course index
Open block drawer
รายวิชาทั้งหมด
คณะมนุษยศาสตร์และสัง...
สาขาภาษาอังกฤษ (ศศ.บ.)
2-2565 ภาษาศาสตร์สังคม
ภาษาศาสตร์สังคม
Books
More
Books
Completion requirements
Mark as done
Click on
Books
to open the resource.
Previous activity
มคอ. 3
Next activity
VDO แนะนำรายวิชา
ไปยัง...
ไปยัง...
เอกสารต่างๆ ในรายวิชา
มคอ. 3
VDO แนะนำรายวิชา
ตัวอย่าง Presentation
Rubrics for Assessment
Lecture Module 1
Sociolinguistic Perspective on Teaching English Intonation for Adult Learners
Take-home discussion
Language and intercultural peer interactions: Vietnamese students in Taiwan’s bilingual academic settings
Meeting 2 Social Interaction, Language and Society
Room 1 Paper - Top management team social interaction and conservative reporting decision: A language style matching approach
Room 2 Paper - Parent child directed speech in dyadic and triadic interaction: Associations with co-parenting dynamics and child language outcomes
1st Written Assignment
Linguistic Varieties And Multilingual Nations
Urban multilingualism in Europe: Mapping linguistic diversity in multicultural cities
Room 2 - Language teachers’ attitudes towards English in a multilingual setting
Discussion questions
Room 1 - Tracking movement toward academic language in multilingual classrooms
Language Maintenance and Shift
Language attitudes, identity and L1 maintenance: A qualitative study of Vietnamese ethnic minority students
Discussion questions on Language maintenance and shift
Language change in L2 academic writing: The case of epicene pronouns
Language Variation and change
Language policy and multilingualism in semi-peripheral higher education research: Two cases from a University in Catalonia
National languages and language planning
2nd Assignment
Pedagogical translanguaging in a multilingual English program in Canada: Student and teacher perspectives of challenges
Multilingualism