วิเคราะห์หลักสูตรวิทยาการคำนวณและการออกแบบเทคโนโลยี
(ตามแนว สสวท.)
การเขียนแผน
การจัดการเรียนรู้ การออกแบบการสอนตามบริบทของผู้เรียน การออกแบบกิจกรรม
การผลิตและการใช้สื่อ การเรียนรู้
การวัดและประเมินผล
การปฏิบัติการสอนโดยบูรณาการการจัดการเรียนรู้เพื่อส่งเสริมทักษะผู้เรียนในศตวรรษที่
21
Analysis of computing
science curriculums and technology design according to the concept of the
Institute for the Promotion of Teaching Science and Technology (IPST), writing
of a learning management plan, instructional design based on the context of
learners, activity design, measurement and evaluation and teaching practice by
integrating learning management to promote learner skills in the 21
st
century