Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
ข้ามไปที่เนื้อหาหลัก
Side panel
หน้าหลัก
คู่มือการใช้งานระบบ
คู่มือการจัดการสอนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับอาจารย์
คู่มือการเรียนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับนักศึกษา
สถิติการใช้งานระบบ
More
Thai (th)
English (en)
Thai (th)
العربية (ar)
ท่านเข้าสู่ระบบในฐานะบุคคลทั่วไป
เข้าสู่ระบบ
หน้าหลัก
คู่มือการใช้งานระบบ
ย่อ
ขยาย
คู่มือการจัดการสอนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับอาจารย์
คู่มือการเรียนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับนักศึกษา
สถิติการใช้งานระบบ
ภาษาอังกฤษเพื่อการโรงแรม 2/2564 (อ.ดร. สิริกานต์ คุ่ยยกสุย)
Open course index
ขออภัย กิจกรรมนี้ยังไม่เปิดใช้งาน
×
Dismiss this notification
โครงสร้างหัวข้อ
Select topic General
General
ย่อทั้งหมด
ขยายทั้งหมด
Select activity กระดานข่าว
กระดานข่าว
กระดานเสวนา
Select topic หัวข้อ 1
หัวข้อ 1
Select activity มคอ 3
มคอ 3
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Pretest-Posttest of English Hotel
Pretest-Posttest of English Hotel
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity โครงสร้างรายวิชา
โครงสร้างรายวิชา
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity คลิปวิดิโอ 10 นาทีในการสอน
คลิปวิดิโอ 10 นาทีในการสอน
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 2
หัวข้อ 2
Select activity Chapter 1: Phone Inquiries การสอบถามทางโทรศัพท์
Chapter 1: Phone Inquiries การสอบถามทางโทรศัพท์
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity ประเภทของ Hotel
ประเภทของ Hotel
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 3
หัวข้อ 3
Select activity Chapter 2: Drivers, Doormen, and Bellhops
Chapter 2: Drivers, Doormen, and Bellhops
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 4
หัวข้อ 4
Select activity Chapter 3-4 Reception and Amenities
Chapter 3-4 Reception and Amenities
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Reception in Hotel
Reception in Hotel
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 5
หัวข้อ 5
Select activity Chapter 5 Requests for Services
Chapter 5 Requests for Services
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Requests for Services การร้องขอเรื่องบริการ
Requests for Services การร้องขอเรื่องบริการ
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 6
หัวข้อ 6
Select activity Chapter 6 Directions
Chapter 6 Directions
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Asking for Directions
Asking for Directions
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Directions
Directions
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 7
หัวข้อ 7
Select activity Chapter 8 Handling Complaints
Chapter 8 Handling Complaints
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity The way how to handle the complaint in a hotel
The way how to handle the complaint in a hotel
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 8
หัวข้อ 8
Select activity Chapter 9 Restuarant
Chapter 9 Restuarant
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select activity In the Restaurant
In the Restaurant
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select activity How to order some food
How to order some food
Page
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 9
หัวข้อ 9
Select activity Chapter 10 Business Center
Chapter 10 Business Center
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 10
หัวข้อ 10
Select activity Chapter 11: Small talk
Chapter 11: Small talk
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 11
หัวข้อ 11
Select activity Chapter 12: Paying the Bill
Chapter 12: Paying the Bill
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 12
หัวข้อ 12
Select activity Chapter 13: Emergencies
Chapter 13: Emergencies
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done
Select topic หัวข้อ 13
หัวข้อ 13
Select activity Chapter 14 Job Interview
Chapter 14 Job Interview
แหล่งข้อมูล
Completion
Students must
Mark as done