Skip to main content
Side panel
English (en)
English (en)
Thai (th)
العربية (ar)
Log in
คู่มือการใช้งานระบบ
Collapse
Expand
คู่มือการจัดการสอนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับอาจารย์
คู่มือการเรียนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับนักศึกษา
สถิติการใช้งานระบบ
Open course index
Open block drawer
Courses
คณะมนุษยศาสตร์และสัง...
สาขาภาษาอังกฤษ (ศศ.บ.)
2108254sirikarn
Topic 6
Directions
More
Directions
Completion requirements
Mark as done
Last modified: Monday, 3 January 2022, 4:00 PM
Previous activity
Asking for Directions
Next activity
Chapter 8 Handling Complaints
Jump to...
Jump to...
กระดานข่าว
มคอ 3
Pretest-Posttest of English Hotel
โครงสร้างรายวิชา
คลิปวิดิโอ 10 นาทีในการสอน
Chapter 1: Phone Inquiries การสอบถามทางโทรศัพท์
ประเภทของ Hotel
Chapter 2: Drivers, Doormen, and Bellhops
Chapter 3-4 Reception and Amenities
Reception in Hotel
Chapter 5 Requests for Services
Requests for Services การร้องขอเรื่องบริการ
Chapter 6 Directions
Asking for Directions
Chapter 8 Handling Complaints
The way how to handle the complaint in a hotel
Chapter 9 Restuarant
In the Restaurant
How to order some food
Chapter 10 Business Center
Chapter 11: Small talk
Chapter 12: Paying the Bill
Chapter 13: Emergencies
Chapter 14 Job Interview