ข้ามไปที่เนื้อหาหลัก
Side panel
Thai (th)
English (en)
Thai (th)
العربية (ar)
Log in
คู่มือการใช้งานระบบ
ย่อ
ขยาย
คู่มือการจัดการสอนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับอาจารย์
คู่มือการเรียนออนไลน์ด้วยระบบ YRU e-Learning สำหรับนักศึกษา
สถิติการใช้งานระบบ
Open course index
Open block drawer
รายวิชาทั้งหมด
คณะมนุษยศาสตร์และสัง...
สาขาภาษามลายู (ศศ.บ.)
Malay for Services (...
VDO เรื่อง การบริกา...
วีดีโอ เรื่อง การบริ...
More
วีดีโอ เรื่อง การบริการที่เป็นเลิศ
Completion requirements
https://drive.google.com/file/d/1_BX27Wq-5CrbfZ27-KcPNIFTj2gTqp18/view
Click on
วีดีโอ เรื่อง การบริการที่เป็นเลิศ
to open the resource.
Previous activity
PRE-TEST
Next activity
UNIT 1 PENGENALAN TENTANG SIKAP DAN PROFESI DALAM KERJAYA INDUSTRI PERKHIDMATAN
ไปยัง...
ไปยัง...
BAHASA MELAYU UNTUK PERKHIDMATAN / HOSPITALITY
COURSE OUT LINE MALAY FOR HOSPITALITY
PRE-TEST
UNIT 1 PENGENALAN TENTANG SIKAP DAN PROFESI DALAM KERJAYA INDUSTRI PERKHIDMATAN
Public class ดูดี บุคลิคเด่น มีเสน่ห์แบบมืออาชีพ ...อยากสร้างความมั่นใจในตัวเอง อยากกล้าออกจากคอมฟอร์ทโซน
การพัฒนาบุคลิกภาพ สําหรับการบริการที่เปนเลิศ – Personality Development for Business Excellence
ESB สําหรับการบริการที่เปนเลิศ – Excellence Behaviour Services
ใบงานที่ 1
Pengenalan tentang Perkhidmatan Hotel
INDUSTRI PELANCONGAN DAN PERHOTELAN
VDO การสอนความรู้เบื้องต้นเกี่ยวกับอุตสาหกรรมบริการ
Jenis Pekerjaan DI HOTEL
INTRODUCTION TO HOTEL
PERSONALITI DALAM PERKHIDMATAN HOTEL
การพัฒนาบุคลิกภาพสำหรับพนักงานโรงแรม
เทคนิค #สร้างเสน่ห์ ในตัวคุณ!!
Dining Etiquette: how to master the basic table manners
Etika makan orang Melayu
Perbezaan Adab makan antara Masyarakat Cina,Melayu dan India(Video daripada internet)
VDO DAFTAR KELUAR DARI HOTEL GROUP 1
VDO PERKHIDMATAN DI DALAM HOTEL GROUP 2
VDO tentang tempat menarik di wilayah selatan Thailand GROUP 3
VDO SAPAAN DAN SELAMAT DATANG GROUP 4
VDO PERBUALAN TENTANG MAKANAN DAN MINUMAN GROUP 5
VDO TEMPAH BILIK HOTEL GORUP 6
ชิ้นงาน แพคเกจการท่องเที่ยว และ presentation on FB รายวิชา
submit for VDO Hotel Communications Skills